Web Analytics
Jwhumor JW Humor t

Jwhumor JW Humor t

<

#jwhumor

29 Mormon Memes To Make You Smile - LDS.net

Jwhumor. Ruby Jackson Β· jw funny

Really my brother, don't be Petty.πŸ˜‘ #Jwmeme #

So you can get up early for your 50% off deal, but can'

#JWFunny #

#JWFunny #JWMemes #JW .

#jw #jws #testigosdejehova #jwmeme

It happens lol #jw #jwconvention #jwfunny #jwgeeks #jwgiggles #jwfunnies #

... I can't believe this really happened though lol. #jw #jwhumor #

True Jw Jokes, Some Jokes, Mormon Jokes, Jehovah's Witnesses Jokes, Jw Funny

Lol tag a witness #funnyjwmemes #jw #funny.jw.memes #jehovahswitnesses

#jwcomedy medias

It's true - - - - - #jw #jwhumour #jwhumor #jwbrothers #

Download

#jwmemes #jwjokes #jwjoke #jwmeme #jw

Love for Jehovah should be the motivation #jw

Read my lips. "Non improvised comments." #Jwmeme #

Haha true lol #jwhumor

Agua estaría bieen🀭 #jw #jwchile #jwworld #jwmemes #memes #tj

Then you start thinking about all the things you've done wrong in your life

Jesus was a man of many talents... πŸ˜†πŸ˜„ #JW #JWBrazil

On the bright side it's a new service year tomorrow... πŸ“†πŸ™ŒπŸ˜†

It's the hardest thing to go through a lot of times.πŸ˜«πŸ˜’πŸ˜… #

#jw #jwchile #jwworld #jwmemes #memes #tj #memestj #

#Jwmeme #jwmeme #jw #jwgirls #jwonly #jwfamily #jwmemes #jwboy #jwgirl #jwlife #jwlifestyle #jwbrothers #jwsisters #jwjokes #jwbrazil #jwbrasil # jwhumor #JW ...

I'm shook 😟 Thanks @jamin.p_jw and @lilmissabbeyroad for this one

Didn't you just get reinstated?πŸ˜…πŸ€”πŸ€¨πŸ˜’ #jwmeme #jwmemes

If she don't know the next part to the old kingdom song then she's

exjw

I totally haven't done this

I Was Thinking The Same Thing When I Saw This Picture In Our Lesson For This Week LoL. #jwhumor #jw #jeremiahbook #jwmeme #funny

... #jw #jwgirls #jwonly #jwfamily #jwmeme #jwmemes #jwboy #jwgirl #jwlife #jwlifestyle #jwbrothers #jwsisters #jwjokes #jwbrazil #jwbrasil #jwhumor

Nunca mΓ‘s #jw #jwchile #jwworld #jwmemes #memes #tj #memestj

Guess I'll wear this shirt from '07 .

jw.foreverfunny. You can run but you can't hide πŸ˜‚

Just say you don't like them and move on.πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘ #

The coach ain't gonna drive itself... 🀷 β™‚ πŸ˜‘ #JW #JWBrazil #JWBrothers #JWLaughs #JWMeme #JWMemes #JWOnly #JWOrg #JWJokes #JehovahsWitness ...

This media may contain sensitive material. Learn more

Yo tambien hago eso πŸ˜‚ ▷️Admin 2 . . . #jw #jwecuador #

I won't be able to keep a straight face πŸ˜‚ #jw #jwfunny

#jw #jws #testigosdejehova #

Everyone has felt this way before.πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜… #jwmeme #jwmemes #jwmeme

#tj #jw #precursores #vidadeprecursor #predicacion #asamblea #jwasamblea #jwfriends #jwlife #pionner #jwhumor #jwargentina #jwperu #jwcolombia #jwbolivia ...

#jwcomedy #jw compartan

Ain't nobody got time for dat!!! Hahaha #jwhumor

Don't mind me creeping around the corner : tag your service buddy!

Flair MeThe ...

And they let it ring because they can't find it or

Sit on the other side & don't talk to me till we leave the

Shared by :: @jw.meme.lord - Don't forget Jehovah's consideration☺ #jw #jehovah #jwmeeting #jwmeetings #kingdomhall #kimgdomhalls #watchtowerstudy ...

Starting of the year the correct way πŸ€‘πŸ˜ #JW #JWBrazil #JWBrothers #JWLaughs #JWMeme #JWMemes #JWOnly #JWOrg #JWJokes #JehovahsWitness #JehovahsWitnesses # ...

*Grins from ear to ear* β€œHey girl how you doing”, 😬

Jaspy

JW, jwhumor, and jehovahwitnesses image

And I do mean EVERYTHING no cap 😏 #Jw #jwgirls #jwonly #jwfamily #jwmeme #jwmemes #jwboy #jwgirl #jwlife #jwlifestyle #jwbrothers #jwsisters #jwjokes ...

I know they didn't just move my lunch box 😀 #jw #jwgirls #jwonly #jwfamily #jwmeme #jwmemes #jwboy #jwgirl #jwlife #jwlifestyle #jwbrothers #jwsisters ...

This is the way feelings get hurt, this is the way...😩

go follow @Jaidub.kazzy for more memes #jw #jwgirls #jwonly #jwfamily #jwmeme #jwmemes #jwboy #jwgirl #jwlife #jwlifestyle #jwbrothers #jwsisters #jwjokes ...

Interrogation begins in 3...2...1...πŸ˜₯

It all seems like a distant memory... πŸŒ§πŸ€”πŸ’­β˜€ #

Especially if you slept late and forgot you had plans so you have little time!

#JW #

Brothers be simple like β€œdoes this tie go? Yes? Alright let's leave or

#Jwmeme #jwmeme #jw #jwgirls #jwonly

#jwcomedy #jw

I never thought about that! <

Why, why, why, Delilah πŸ˜©πŸ‘¨πŸΌ 🦲 #JW #JWBrazil

sis been passed around like unleavened bread 😀🍞🍷 #jw #jwgirls #jwonly

Hold up sis, this is a wholesome gathering here... πŸ’ƒπŸ»πŸŽ΅

I couldn't help myself after going over the watchtower so I put together these

Yeah this shouldn't happen...but wen we were little it happened Β· Jw HumorLife ...

This is exactly what Im talking about!!!,πŸ˜… Tag the women that

This account's coming back boys (and girls). . . . . #JWFunny

#jwmemes #jwjokes #jwjoke #jwmeme #jw

I'm sure they weren't laughing when the rain started... πŸŒ¨πŸ˜†πŸ˜© #JW #JWBrazil #JWBrothers #JWLaughs #JWMeme #JWMemes #JWOnly #JWOrg #JWJokes #JehovahsWitness ...

thanks @jw.meme.lord for the idea

Now you're the floor looking like Thotimus Prime πŸ˜‚ #jw #jwgirls #

S/O to all of my regular pioneers . . . . . . #

I use to try and almosted slipped into a stroke... Share with a Β· funny.jw. memes

jwHumor https://twitter.com/schekinahj/status/616648332975448064 …

jwhumor (@jwhumor) - There's always that one in the service group lol.

This is the cutest thing I've seen! πŸ˜„

"They didn't hang up on me, they hung up on the Lord... I'm calling 'em back!" πŸ˜† #jwmemes #jwhumor #jw #jwlol #jwlaughs #jwcomedy #exclusivelyjwmemes ...

@jw_memes

Pavlena jw preacher oh yeah you noah this guy. hehe jw humor jwjokes pic.twitter.com/xZEnv9ohxV

Satan doesn't know, I'm strapped with the sword(Bible)

After this one we all need to log off for the day #jw #jwgirls

No photo description available.

Talk about true love right there #jwmemes #jwhumor #jwhumour #jwfunny #jwfunnies

#jw #jwecuador #jwcolombia #jwhumor #jwmeme #jwmemes #jwargentina #jwmexico #jwchile #jwvenezuela #jwparaguay #jwperu #jwespaΓ±a #jwmundial #jwespaΓ±ol ...

This instagram page always has some sort of drama. Its interesting to see what actual PIMIs think about what they're told

#JW #Jehovah

#jw #jwcomedy #jwconvention #jwbrothers #jwsisters #jwhumour #jwhumor #jwmeme #jwmeme #meme #memes #funnymemes #funny

... They ain't 'posed to. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #jwstruggle #jwjokes #